پیام تبریک شهردار گلگیر به مناسبت عید سعید فطر

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهر گلگیر تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام میلاد امامی آمده ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و شهیدپرور شهر گلگیر تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام میلاد امامی آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران است. عید فطر پاک‍‌‌ ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست‌وشوی جان در نهر پاک رمضان است.

 

خدای متعال را شاکریم که یکسال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

 

این روزهای مبارک فرصت مناسبی است تا با نگرشی الهی قلوب خالص خود را در سایه تدبیر و امید برای ساختن جامعه‌ای به‌دوراز کینه و نفرت به هم گره بزنیم و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری راهی نو برای رسیدن به موفقیت‌های افزون‌تر به کار بندیم.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر عید بزرگ اسلامی، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی در جهاد اکبر را پیشاپیش به همه مسلمین جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار شهر گلگیر تبریک و تهنیت عرض نموده، بهترین آرزوهای قلبی‌ام را توام با سلامتی و عزت برای همه مسلمانان و مومنان ، به خصوص مردم مومن و متدين شهر گلگیر، از خداوند منان مسئلت دارم.

 

میلاد امامی شهردار گلگیر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: