بازداشت دو حفار غیر مجاز در شهرستان اندیکا

عصر مسجدسلیمان // دو حفار غیر مجاز در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اندیکا بازداشت شدند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سید علی موسوی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا با اعلام این خبر اف ...

عصر مسجدسلیمان // دو حفار غیر مجاز در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان اندیکا بازداشت شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سید علی موسوی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا با اعلام این خبر افزود: طی گزارش مخبرین محلی و هماهنگی با دادستان محترم شهرستان اندیکا در خصوص حفاری در یکی از مناطق صعب العبور روستاهای بخش مرکزی شهرستان اندیکا پس از هماهنگی با پلیس اطلاعات و فرماندهی یگان حفاظت استان خوزستان و با همراهی کلانتری ۱۱ و حضور در محل دو نفر حفار غیر مجاز همراه با دستگاه فلزیاب و ادوات حفاری در محل یکی از آثار تاریخی شهرستان بازداشت و تحویل مقامات قضایی گردیدند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اندیکا از همکاری پایگاه حفاظت شهرستان مسجدسلیمان، پایگاه حفاظت شهرستان لالی همچنین عوامل نظامی و انتظامی که در این عملیات شرکت داشتند تشکر و قدردانی نمود.

 

موسوی ضمن تشکر از دادستان شهرستان اندیکا از مردم خواست: جهت صیانت و حفاظت از آثار تاریخی فرهنگی شهرستان با اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همکاری نمایند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: