دیدار امام جمعه مسجدسلیمان با رئیس اداره کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سی امین هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، رئیس حراست شهرداری و رئیس اداره کتابخانه های عمومی ب ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سی امین هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، رئیس حراست شهرداری و رئیس اداره کتابخانه های عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدای جلسه آناهیتا باقری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد : کتاب، یکی از بهترین گنجینه های بشر و یکی از ابزارهای تفکر رشد و پیشرفت انسانی به شمار می رود که باید در حفظ و ترویج آن کوشا باشیم.

باقری ضمن گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان، به بیان مشکلات کتابخانه مرکزی شهرستان ( ارشاد )، به دلیل جابه جایی و نداشتن مکان مناسب پرداخت که در این ارتباط مکان هایی نیز پیشنهاد شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت، سالروز درگذشت مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت : هفته کتاب را به همه علاقمندان، و کتابداران تبریک می گویم و از زحمات و تلاش آنان در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر میکنم.

وی در خصوص مشکلات کتابخانه ها به بررسی مکان های پیشنهادی پرداخت و در ادامه تاکید کرد حتما مکان مورد تایید باید در شان کتابخانه مرکزی شهر باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: