بیانیه رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در کلانشهر اهواز در خصوص انتصابات اخیر استانداری خوزستان

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در کلانشهر اهواز طی بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به انتصابات اخیر استانداری خوزستان اعلام کرو. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، طی این بیانیه آمده است: امام صادق” ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در کلانشهر اهواز طی بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به انتصابات اخیر استانداری خوزستان اعلام کرو.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، طی این بیانیه آمده است:

امام صادق”ع” فرمودند:
استشر فی عملک أولئک الذین یخافون من الله العظیم/
در کار خود با کسانی مشورت کن که از خدای بزرگ بترسند.

جناب آقای استاندار شما باید بهتر از هر کسی بدانید که
پس از هشت سال بی تدبیری دولت روحانی که امید را از دل مردم زدود، و با تصمیم های نابخردانه خود روز به روز عرصه زندگی را برا ملت تنگ تر نمود… و خوب می دانید با نزدیک شدن به انتخابات دولت سیزدهم ، همه دشمنان ایران اسلامی با هر گرایش عقیدتی متفق شدند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نمایند و چنین القاء می نمودند که راه اعتراض به وضع موجود پشت کردن به صندوق های رای است !
تزریق این گفتمان با هزینه میلیاردها دلار و با بهره گیری از امپراتوری رسانه ای نه برای دلسوزی با مردم و تغییر وضع نابسامان موجود ، بلکه برای مقابله با اصل نظام تدوین و تبلیغ می شد .
اما برخلاف تبلیغ و القاء بیگانگان ،ملت همیشه بیدار اگرچه خسته تر از همیشه بودند در وهله اول برای تحقق ندای امام خود حضرت آیت الله امام خامنه ای و برای حفظ و سربلندی نظام اسلامی و در مرحله دوم برای دفاع از کاندیدا اصلح پای کار آمدند و با وجود تمام سختی ها و فشارهایی که به مردم آمده بود ، به لطف خداوند منان موفقیت نسبی حاصل شد و آیت الله رییسی بعنوان رییس دولت سیزدهم انتخاب گردید. و این انتخاب بر مبنای تغییر شرایط موجود بود.
تغییر شرایط موجود معنایش این نیست که نیروی ارزشی و کار آمد را حذف و نادیده بگیریم

جناب آقای استاندار من و شما… در ابتدای راه انتخاب جمهوری با هم عهد بستیم که از سهم خواهی و تحمیل دوستان و نزدیکان به صرف اینکه چون از حزب ، گروه یا ستاد انتخاباتی ما هستند خودداری نماییم و هر چه در توان داریم برای کمک به دولت منتخب و استقرار دولت مردمی در کف اخلاص بگذاریم. ملت پای کارند اما انگار دولت مردان از نقشه راه را گم کرده اند و می خواهند بی راهه بروند.

اما متاسفانه امروز پس از گذشت چندین ماه از شروع بکار دولت سیزدهم بعلت کندی و تعلل در تغییر کارگزاران دولت قبل که کشور را تا لبه پرتگاه سقوط بردند نه تنها نگذاشته مردم طعم خوش تغییر را بچشند بلکه هر روز از گوشه و کنار این استان شاهد اخبار و وقایع تلخی هستیم
آقای استاندار موجب سر خوردگی و مهاجرت نخبگان نشوید بچه های بومی این شهر را ببینید

جناب آقای استاندار اگر توان همراهی با اهداف این دولت را ندارید،اگر به مشورت اعتقادی ندارید… بهتر است بیش از این مردم را ناامید نکنید و از سمت خود استفعا دهید.

هر چه بیشتر پیش می رویم نتایج این خودمحوری را در تصمیم گیری ها و انتصابات به وضوح مشاهده می کنیم تا جایی که استفاده از مدیران متضاد و مخالف با گفتمان انقلاب اسلامی در پست های حساس و حاکمیتی صدای اعتراض دوستان و یاران انقلاب را بلند کرده است !
سعی داشتیم با نشست های حضوری (که متاسفانه آنقدر مغرور بوده اید امثال ما بچه های انقلاب را قابل دیدار حضوری ندانستید) و پیام های دوستانه از باب امر به معروف و نهی از منکر وارد شدیم  اما جواب نگرفتیم

جناب آقای استاندار مردم مسجدسلیمان خواستار یک فرماندار بومی هستند.

جناب اقای استاندار مرام و مسیری که پیش گرفته اید با شعار ریاست جمهوری هم خوانی ندارد.
جناب استاندار شما که تا دیروز تاکید بر نیروی وزارت کشوری داشته اید چه اتفافی افتاد ه است که یک نیروی آموزش و پرورشی غیر بومی از شهرستان باغملک به مردم مسجدسلیمان در سمت فرمانداری تحمیل کنید.

عباس طاهری
رئیس ستاد آیت الله رئیسی
در کلانشهر اهواز..‌‌.‌‌.

نام:

ایمیل:

نظر: