از مقام جانبازان در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تجليل شد

عصر مسجدسلیمان // با برگزاري مراسمي در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از مقام والاي جانبازان تجليل به عمل آمد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسليمان ، در اين برنامه كه به همت بهبود روابط كار و امور اجتماعي و همچنين ...

عصر مسجدسلیمان // با برگزاري مراسمي در شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان از مقام والاي جانبازان تجليل به عمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسليمان ، در اين برنامه كه به همت بهبود روابط كار و امور اجتماعي و همچنين امور ايثارگران ترتيب داده شده بود به دليل شرايط محدوديت هاي اجتماعي ناشي از شيوع ويروس كرونا با دعوت آقاي جهانشاه گچيان يكي از جانبازان اين شركت به دفتر مديرعامل از مقام جامعه ي ۳۵ نفره ي جانبازان شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تجليل به عمل آمد .

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان طي سخناني ضمن تبريك ميلاد باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز گفت : امنيت و آرامشي كه امروز در جامعه داريم مرهون زحمات ، جانفشاني ها ، حس ميهن دوستي و مردم دوستي شما جانبازان عزيز است .

مهندس عليرضا هيهاوند افزود : با وقوع جنگ تحميلي، جانبازن بودند كه با دست شستن از دنيا با رشادت فراوان توانستند حاكميت كشور عزيزمان بر سرزمين خودش را تثبيت و سپس بقاي نظام و انقلاب مقدس اسلامي را موجب شدند .

رييس بهبود روابط كار و امور اجتماعي نيز طي سخناني با تبريك مناسبت ميلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز گفت : وظيفه داريم از مقام همه جانبازان عزيز و با حضور در جمع آنها تجليل و تكريم نماييم اما شرايط و محدوديت هاي بهداشتي و اجتماعي حاكم ناشي از ويروس كرونا موجب شد تا براي رعايت حال كليه عزيزان به نيابت از همه همكاران جانباز در خدمت يكي از اين بزرگواران باشيم .

 

نام:

ایمیل:

نظر: