عدم حضور بعضی اعضای شورا در جلسه انتخاب شهردار به دلایل نامعلوم / اعضای شورای ششم در اجرای اصلی ترین وظیفه خود اهتمام ورزند

  عصر مسجدسلیمان // سومین جلسه انتخاب شهردار مسجدسلیمان در روز پنج شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ با حضور اردوان قنبری نماینده فرمانداری مسجدسلیمان در صحن شورای شهر برگزار شد که به علت عدم حضور ۳ عضو به حدنصاب نرسید. این در حالی ا ...

 

عصر مسجدسلیمان // سومین جلسه انتخاب شهردار مسجدسلیمان در روز پنج شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ با حضور اردوان قنبری نماینده فرمانداری مسجدسلیمان در صحن شورای شهر برگزار شد که به علت عدم حضور ۳ عضو به حدنصاب نرسید.

این در حالی است که شورای ششم پس از رد صلاحیت ابراهیم جعفری شهنی توسط استانداری خوزستان، قریب به ۴ هفته است با رایزنی و اخذ برنامه های بیش از ۱۴ گزینه ، درصدد انتخاب شهردار می باشد تا به وضعیت نابسامان موجود شهری سامان ببخشد.

اما متاسفانه جلسات انتخاب شهردار بعلت عدم حضور ۳ عضو شورا تا کنون به حدنصاب نرسیده و این موضوع باعث اعتراض و گلایه مردم بعد از ۳ ماه بلاتکلیفی شده است در صورتی که این روزها مهمترین دغدغه شهروندان مسجدسلیمانی انتخاب شهردار و ارائه خدمات مطلوب شهری می‌باشد.

عدم حضور در جلسه انتخاب شهردار بعنوان اصلی ترین وظیفه اعضای شورای شهر آن هم پس از سه جلسه،نشان از آن دارد که یا اعضای شورا نسبت به وظایف خود آگاهی کافی را ندارند و یا موضوعات دیگری در میان است که آن را بر انتخاب شهردار و ساماندهی امور شهری ترجیح می دهند.

به هر ترتیب امکان تداوم چنین فضایی وجود ندارد و لازم است دستگاه های نظارتی قبل از تبدیل شدن این موضوع به یک بحران اجتماعی، رفع این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: