مجوز برگزاری مسابقات جهانی نفت وگاز (کشورهای عضو اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت برای مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان صادر شد

عصر مسجدسلیمان // مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای مسجدسلیمان از صدور مجوز برگزاری مسابقات جهانی نفت وگاز (کشورهای عضو اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت برای مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان خبر داد و اعلام داشت که دبیرخانه این ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای مسجدسلیمان از صدور مجوز برگزاری مسابقات جهانی نفت وگاز (کشورهای عضو اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت برای مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان خبر داد و اعلام داشت که دبیرخانه این مسابقات در شهرستان طی ماههای آینده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، جهانگیر یوسفی مدیر آموزش مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با تلاش و رایزنی یکساله این مرکز و با توجه به برگزاری یک دوره ازمسابقات ملی مهارت طی سال ۹۸ در مسجدسلیمان و همچنین موافقت سازمان فنی حرفه ای کشور مسابقات جهانی نفت و گاز در رشته های زیرمجموعه نفت گاز در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدون شک با برگزاری مسابقات جهانی در مسجدسلیمان نگاه ها در عرصه ملی و بین المللی بار دیگر به مسجدسلیمان معطوف خواهد شد و این موضوع می تواند زمینه ساز فراهم نمودن زیرساخت های بیشتری در سطح شهرستان گردد.

یوسفی با اشاره به این که تنوع رشته ها در مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان بالاست افزود: رشته هایی همچون plc، جوشکاری اتوماسیون صنعتی و … از جمله موارد تأثیرگذار در میزبانی بوده است و این مسابقات می تواند موارد تبادل فن آوری کشورها در شرایط تحریم و شکوفایی بیشتر صنعت نفت را برای کشور عزیزمان در بر داشته باشد.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان همچنین خاطرنشان ساخت: از مزیت های راه اندازی دبیرخانه مسابقات در مسجدسلیمان می توان به کشف استعدادهای برتر و تبادل اطلاعات میان کشورهای عضو، استفاده از دانش اساتید در سطح جهانی، تشویق کشورها به مهارت آموزی، ارتباط با مسئولین ارشد کشورهای عضو اوپک و در نهایت ارز آوری برای کشور و شهرستان اشاره داشت.

یوسفی در خاتمه از حسن همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۰ این مسابقات به شکلی شایسته در شهرستان برگزار شود.

نام:

ایمیل:

نظر: