پیام تقدیر سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اندیکا از خانواده های عزاداری که مراسم ترحیم عزیزانشان را لغو کردند

عصر مسجدسلیمان // سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و ضرورت تعدیل مراسم‌های عزاداری از خانواده‌هایی که برای حفظ سلامت مردم مراسم عمومی خاکسپاری وسوگواری برگزار نکردند تشک ...

عصر مسجدسلیمان // سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و ضرورت تعدیل مراسم‌های عزاداری از خانواده‌هایی که برای حفظ سلامت مردم مراسم عمومی خاکسپاری وسوگواری برگزار نکردند تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همشهریان گرامی

مادامی که خطر ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد برگزاری مراسم‌ها بر خلاف عرف گذشته یک ناهنجار اجتماعی تلقی می‌شود.
در طول یکسال و اندی که از شیوع این ویروس مرگبار می‌گذرد در شهرستان اندیکا صدها نفر به این ویروس مبتلا شدند و عده‌ای نیز جان خود را از دست دادند.
شواهد حاکی از آن است که یکی از دلایل شیوع این ویروس در شهرستان برپایی و شرکت در مراسم‌های عزاداری بود. در این میان معدود خانواده‌های معزا نیز بودند که برای حفظ سلامت و جان مردم از خودگذشتگی نشان دادند و مراسم عمومی برگزار نکردند، اقدامی که در این شرایط بحرانی، بهنجار و قابل تقدیر و تشکر است” لذا ضمن تاکید بر فرهنگ سازی وضرورت تعدیل مراسم های عزاداری ، مراتب تقدیر وتشکر خود را از خانواده های فوق بجا می آورم.

سجاد کاظمی

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: