راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت معتمدین صلح و سازش شهرستان مسجدسلیمان در اندیکا و معرفی مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی آن شهرستان

عصر مسجدسلیمان // آیین معارفه مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی نمایندگی دفتر جمعیت معتمدین صلح و سازش شهرستان مسجدسلیمان در اندیکا با حضور فرماندار و بخشداران آن شهرستان ، بیژن قنبری دبیر جمعیت صلح و سازش و تعدادی از اعضا جم ...

عصر مسجدسلیمان // آیین معارفه مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی نمایندگی دفتر جمعیت معتمدین صلح و سازش شهرستان مسجدسلیمان در اندیکا با حضور فرماندار و بخشداران آن شهرستان ، بیژن قنبری دبیر جمعیت صلح و سازش و تعدادی از اعضا جمعیت در محل فرمانداری اندیکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پس از تلاوت قرآن کریم، بیژن قنبری دبیر جمعیت معتمدین صلح و سازش مسجدسلیمان و مشاور عالی جمعیت استان ، به بیان اهداف و وظایف این تشکل پرداخت.

در ادامه وی ، حجت الاسلام و المسلمین علی قندعلی را بعنوان مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی جمعیت در شهرستان اندیکا معرفی نمود و خواستار همکاری تمام دستگاهها جهت پیشبرد اهداف اجتماعی این نهاد در شهرستان اندیکا شد.
در ادامه امرالله نوذری فرماندار شهرستان اندیکا ضمن خوش آمد گویی به دبیر و هیات همراه،آمادگی خود و سایر ادارات اندیکا جهت همکاری و تعامل با دفتر جمعیت را اعلام نمودند.
در پایان حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین علی قندعلی به ایشان اهداء گردید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: