تذکر کتبی دکتر علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان

عصر مسجدسلیمان // همزمان با طرح شکایت رسمیِ باشگاه نفت مسجدسلیمان از مجتبی حسینی بعلت فسخ یکطرفه قرارداد و پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان ،دکتر علیرضا ورناصری بصورت کتبی، تذکر و مراتب گلایه مندی خود را نسبت به این موضوع به ...

عصر مسجدسلیمان // همزمان با طرح شکایت رسمیِ باشگاه نفت مسجدسلیمان از مجتبی حسینی بعلت فسخ یکطرفه قرارداد و پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان ،دکتر علیرضا ورناصری بصورت کتبی، تذکر و مراتب گلایه مندی خود را نسبت به این موضوع به دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارسال نمود .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن تذکر کتبی دکتر ورناصری به شرح ذیل است :

ضروری است وزیر محترم ورزش شخصا مطلع گردد که جناب آقای مجتبی حسینی با عقد قرارداد قانونی رسما سر مربیگری تیم نفت مسجدسلیمان را جهت مسابقات لیگ برتر فوتبال در سال ۱۴۰۰-۹۹ را بعهده داشت، نامبرده علیرغم اخذ ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد بدون توجه به بند ۶ ماده ۷ قرارداد مبنی بر عدم امکان فسخ یکطرفه، درشرایطی حساس با جدایی از تیم نفت مسجدسلیمان و پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان، تیم نفت را متحمل صدمات و خسارات فراوان نموده است.

ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به حقوق تضییع شده تیم نفت مسجدسلیمان، ایضأ تیم ذوب آهن اصفهان که برخلاف بند ۷ ماده ۶ ازقراردادِ آقای حسینی مرتکب تخلف شده و با بی اعتبار ساختن قرارداد ایشان، صرفا با استناد به دعویِ فسخ از سوی آقای حسینی با ایشان قرارداد منعقد نموده نیز مستلزم مجازات انضباطی با دستور ویژه شما جهت صیانت و نشر اخلاق حرفه ای در فضای ورزش کشور است.

علاوه بر طرح شکایت از مربی اسبق تیم نفت و تیم ذوب آهن بدلیل انعقاد قرارداد با ایشان، به وزیر ورزش و جوانان یادآور می شوم که عدم مجازات انضباطی و برخورد قانونی با این تخلف، احتمال تسرّی چنین رفتار های غیرحرفه ای در فضای ورزشی را تقویت خواهد نمود.

نام:

ایمیل:

نظر: