هرجایی از نیروی جوانان استفاده کردیم، پیروز شدیم

عصر مسجدسلیمان // نماز جمعه این هفته شهرستان مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی در ابتدای خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همه ...

عصر مسجدسلیمان // نماز جمعه این هفته شهرستان مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی در ابتدای خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همه مردم به تقوای الهی و تسلیت ماه محرم گفت: اقتدار و آبروی خود در منطقه و جهان را از عزاداری ها و دستگاه محرم می دانیم و ملت ما بازهم در این ایام ضمن برگزاری عزاداری خود با رعایت پروتکل ها و موازین پزشکی و بهداشتی چهره دیگری از تشیع تعادل و معقول را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: از همه افراد،سازمان تبلیغات اسلامی،هیئت های مذهبی،پلیس فداکار و مردم عزیز شهرستان تشکر می کنم که علیرغم همه محدویت ها بخوبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمات عزاداری را زنده نگه داشتند زیرا منطقه به این عزاداری و زنده نگه داشتن محرم نیاز دارد.

امام جمعه مسجدسلیمان افزود: یکی از دلایل عقب افتادگی شهرستان نبود وقف،نذر و حضور سرمایه گذاران است که خوشبختانه در چند روز گذشته چندین سرمایه گذار در شهرستان مسجدسلیمان با بیش ۳۰۰میلیارد تومان شروع بکار کرده اند که جای امیدواری دارد و از زحمات و پیگیری های فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر میکنم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت گفت: خوشحالیم که هفته دولت مبنای جهاد و شهادت دارد که نشان دهنده اهمیت استفاده‌ از نیروی جوانان،ساده زیستی و تحرک است زیرا هرجایی از نیروی جوانان استفاده کردیم،پیروز شدیم.

نام:

ایمیل:

نظر: