دیدار علیرضا ورناصری با معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت

عصر مسجدسلیمان // دیدار دکتر علیرضا ورناصری با معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت جهت پیگیری درخواست های ارسالی به وزارت نفت پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علیرضا ورناصر ...

عصر مسجدسلیمان // دیدار دکتر علیرضا ورناصری با معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت جهت پیگیری درخواست های ارسالی به وزارت نفت پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علیرضا ورناصری طی دیدار  با دکتر بازرگانی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت، در خصوص مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه به گفتگو پرداخت.

نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی ،اندیکا و هفتکل در مجلس ضمن اشاره به درخواست های اخیر ارسالی به وزارت نفت پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه، خواستار عمل به تعهدات وزارت نفت نسبت به شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گردید.

دکتر ورناصری در این نشست با اشاره به چالش ها و معضلاتی که به سبب وجود نفت و گاز برای منطقه ایجاد شده ضمن گلایه از وزارت نفت جهت عدم بهره مندی کافی منطقه از خدمات این وزارت خانه، خواستار توجه ویژه به چهار شهرستان حوزه انتخابیه گردید.

در این نشست همچنین مقرر شد تا به زودی هیاتی از وزارت نفت با حضور در منطقه، گزارش کاملی از مسائل و مشکلات جاری تهیه و جهت بررسی و تصمیم گیری به وزارت ارائه دهد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: