پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پی درگذشت فرماندار اندیکا

عصر مسجدسلیمان // در پی درگذشت ناگهانی فرماندار اندیکا ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی این مناسبت را تسلیت گفت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این پیام آورده است ...

عصر مسجدسلیمان // در پی درگذشت ناگهانی فرماندار اندیکا ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی این مناسبت را تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این پیام آورده است: از زمان شیوع و گسترش ویروس کرونا هم وطنان بسیاری را از دست داده ایم . اگرچه همه ی آنها عزیز و گرامی اند اما فقدان بعضی از آنها بسیار سخت تر و غمش بزرگتر است .

وی می افزاید : دکتر حیدر کاظمی فرماندار فقید شهرستان اندیکا که یکی از آخرین جانباختگان این ویروس منحوس در استان خوزستان بوده از جمله انسانهای شریف و زحمت کشی بود که در مدت زمان کوتاه تصدی خدمتگزاری مردم اندیکا با تلاش فراوان سعی در پیگیری و حل مشکلات منطقه داشت .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه پیام خود اظهار می دارد : بی شک خلا فقدان این انسان شریف و خدمتگزار ضایعه ای بزرگ برای مردم شریف اندیکا و حتی استان خوزستان است . اینجانب به نیابت از همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این ضایعه تاسف بار را به محضر خانواده داغدار و عزادار ایشان و مردم شریف اندیکا تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم روح آن خادم بزرگ منش در جوار درگاه حضرت حق و ائمه اطهار(ع) در آرامش ابدی باشد . خدایش بیامرزد.

نام:

ایمیل:

نظر: