ساختمان جدید کارگاههای آموزشی مرکز خواهران و چند کارگاه بازارمحور در مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان افتتاح گردید

عصر مسجدسلیمان // با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش و فنی وحرفه ای استان خوزستان ، ساختمان جدید کارگاههای آموزشی مرکز خواهران ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش و فنی وحرفه ای استان خوزستان ، ساختمان جدید کارگاههای آموزشی مرکز خواهران و چند کارگاه بازارمحور مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان (برادران) افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جهانگیر یوسفی رییس مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته ملی مهارت اظهار داشت : این بازدیدها به مناسبت هفته ملی مهارت صورت گرفت که طی آن  کارگاه مرکز خواهران در رشته های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه و در مرکز برادران کارگاههای: یخچال، تصفیه آب خانگی ، کشاورزی و اتومکانیک در ساختمان جدید به بهره برداری رسیدند.

در ادامه این بازدید، جلسه کارگروه آموزش و مهارت چهارشهرستان با حضور نماینده، مدیرکل، روسای مراکز فنی و حرفه ای چهار شهرستان و روسای دفاتر ارتباطات نماینده تشکیل گردید که در خصوص بحث اشتغال و مهارت آموزی بحث و تبادل نظر شد.

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل نیز بیان داشت : هدف از نشست کارگروه توسعه و مهارت چهارشهرستان ، تعامل بیشتر بین روسای ادارات چهار شهرستان و آشنایی بیشتر با حوزه کاری یکدیگر ، تبادل تجربه و ارائه پیشنهادات جهت رفع مشکلات موجود این حوزه در منطقه جهت توسعه آموزش و مهارت میباشد‌

وی افزود : با توجه به اینکه به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیرکل محترم و روسای ادارات هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است توسعه و گسترش دهیم.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک هفته ملی مهارت خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت های جدید در حوزه آموزش مسجدسلیمان بودیم ، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران ، توسعه کارگاهی و بکارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارائه سند توسعه مهارت چهار شهرستان از جمله برنامه های این سفر بوده است.

وی افزود : امیدوارم با مساعدت نماینده محترم و با برداشتن گامهایی جدی تر ، بتوانیم زمینه ساز توسعه و پیشبرد آموزش و مهارت و نهایتا کاهش محرومیت در این چهار شهرستان شویم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: