نشست بررسی مشکلات آب شرب منطقه کوشک در فرمانداری اندیکا برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست بررسی مشکلات آب شرب منطقه کوشک با حضور فرماندار اندیکا و جمعی از مسئولین ادارات،دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا با بیان اهمیت ...

عصر مسجدسلیمان // نشست بررسی مشکلات آب شرب منطقه کوشک با حضور فرماندار اندیکا و جمعی از مسئولین ادارات،دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا با بیان اهمیت برخورداری همه مردم از آب شرب سالم، خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر مجموعه سد شهید عباسپور و اداره آبفار شهرستان جهت از بین بردن تنش آبی روستاهای شهرستان خصوصا منطقه کوشک شد، وی هم چنین از مردم درخواست کرد نسبت به صرفه جویی در مصرف آب در فصل گرما اهتمام ورزند.

در ادامه پس از بیان نظرات حاضرین در نهایت مصوب گردید سد و نیروگاه شهید عباسپور نسبت به تقویت پمپاژ آب به روستای کوشک و اضافه نمودن ۲ اینچ آب بر وضع موجود جهت حل مشکل کم آبی با اداره آبفار همکاری نماید.

همچنین در بلند مدت نیز پروسه تحویل تاسیسات آبرسانی به معاونت آب منطقه شمال شرق خوزستان صورت پذیرد و تعویض خطوط فرسوده انتقال و توزیع نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: