ورود نمایندگان خوزستان به موضوع امتحانات پایانی پایه نهم یک ضرورت است

عصر مسجدسلیمان // ورود نمایندگان خوزستان به موضوع امتحانات پایانی پایه نهم یک ضرورت است زیرا مدارس این استان بعلت کمبود امکانات و تجهیزات و فضای مناسب توان اجرای پروتکل بهداشتی را ندارند . از طرف دیگر فرهنگ قالب قومی و ا ...

عصر مسجدسلیمان // ورود نمایندگان خوزستان به موضوع امتحانات پایانی پایه نهم یک ضرورت است زیرا مدارس این استان بعلت کمبود امکانات و تجهیزات و فضای مناسب توان اجرای پروتکل بهداشتی را ندارند .

از طرف دیگر فرهنگ قالب قومی و ایلی حاکم در بین طیف های مختلف مردم این استان در هنگام مراوده با یکدیگر دست دادن و روبوسی است که این موضوع در بین نوجوانان که از احساس بیشتری برخوردارند پررنگ تر و همچنین بعلت شور ونشاط جوانی تمایل به حشر و نشر بیشتری با همدیگر دارند.

ازسوی دیگر چون اکثریت دانش آموزان مدارس خوزستان از ناوگان عمومی و تاکسی جهت آمد و رفت استفاده می کنند این موضوع هم خود مزید برعلت جهت شیوع گسترده تر ویروس در بین خانواده ها می شود و جامعه آماری زیادتری را در دامن این ویروس مرگ بار سوق خواهند داد.

لذا نمایندگان محترم استان با نگاه به اهمیت این موضوع چالش برانگیز ضرورت دارد با تصمیمات ستاد کرونای استان هماهنگ شوند و تدابیر لازم را بیاندیشند و وزارت آموزش و پرورش را متقاعد نمایند تا با موکول نمودن امتحانات پایانی به شهریورماه و یا برگزاری امتحانات آنلاین و اختیار دادن به دبیران از یک فاجعه انسانی در سطح استان جلوگیری بعمل آورند.

تورج بلدی فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان

  • اشکان جلیلی - می 31, 2020 در 3:32 ب.ظ

    احسنت بر تو استاد بلدی

نام:

ایمیل:

نظر: