عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اعلام اين خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران انتظامی یکدستگاه خودرو وانت پراید […]

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اعلام اين خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران انتظامی یکدستگاه خودرو وانت پراید را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توقیف کردند.
وي افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو توقیفی 8 دستگاه جارو برقی ، 11دستگاه سبزی خرد کن، 9سرویس قابلمه، 6 دستگاه اتو برقی، 8 دستگاه سشوار، 10 دستگاه توستر، 8 عدد ماهیتابه، 9 عدد همزن برقی ،6 عدد آبمیوه گیر، 5 عدد کتری برقی،یکدستگاه چرخ گوشت،3 دستگاه چای ساز، 3 سرویس آرکوپال ، 3 دستگاه اسنک ساز که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي آنها بيش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه اظهار داشت : در این رابطه يك نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.