عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان طی پیامی فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام آرش قنبری آمده است :   سلامٌ علي قلب زَينب الصّبور   حضرت زینب کبری (س) نمونه‌ی برجسته‌ تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از […]

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان طی پیامی فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پیام آرش قنبری آمده است :

 

سلامٌ علي قلب زَينب الصّبور

 

حضرت زینب کبری (س) نمونه‌ی برجسته‌ تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ نشان داد، و با نوای “ما رایتُ اِلا جَمیلا” پیام عدالت خواهی و دفاع از حریم ولایت را در تاریخ بشریت ثبت نمود.

 

بدون تردید حضرت زینب(س) در روایتِ واقعه کربلا و آگاه سازی صحیح اذهان و شرح مبانی قیام امام حسین(ع) نقش بسزایی در مدیریتِ میدانی اقامه عدل داشت و با تبیین عملی نحله نهضت حسینی، هویت فاسد دستگاه غیر انسانی بنی امیه را برای همگان روشن نمود.

 

اینجانب پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقيله بنی هاشم دردانه علی بن ابيطالب امام العارفين(ع) و خواهر گرانقدر سالار شهيدان و قمر منير بنی هاشم عليهم السلام، حضرت زينب كبری سلام الله عليها را محضر مبارك امام زمان ارواحنا فداه و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله) و ملت قهرمان و دوستدار اهل بيت(ع) ايران زمين به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار مسجدسلیمان تسليت عرض می نمايم.

 

آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان