عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است : بسمالله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی ایران، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و […]
عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است :
بسمالله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد و الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردید و توانست گفتمان مقاومت، استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.
دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسانها گشودند و صدای استقلال و آزادی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.
اینک پس از گذشت ۴۵ سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.
اینجانبان آغاز چهل و پنجمین سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ايران را به تمامی شهروندان فهيم و ولايت مدار شهر مسجدسلیمان به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران تبريك و تهنيت عرض نموده و از پيشگاه حضرت احديت، سعادتمندی و توفيقات روزافزون را در خدمتگزاری به ملت شريف و غيور ایران خواستاریم.
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان











