به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار، مراجعان به صورت چهره به چهره مسائل، مشکلات، درخواستها و دغدغههای خود را در حوزههای مختلف مطرح کردند و فرماندار شهرستان ضمن استماع سخنان آنان، دستورات لازم را جهت بررسی، پیگیری و رفع مشکلات مطروحه به واحدهای ذیربط صادر کرد.
فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه این دیدار با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه مسئولان با مردم، اظهار داشت: دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند برای آگاهی از مسائل و مشکلات شهروندان و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات آنان است و این نشستها به صورت مستمر برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان مسجدسلیمان افزود: خدمترسانی مطلوب به مردم، پاسخگویی شفاف و پیگیری مستمر درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی مجموعه فرمانداری است و تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاههای اجرایی، مشکلات مطرحشده در کوتاهترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.











