عصر مسجدسلیمان// در راستای تکریم ارباب رجوع، تقویت ارتباط مستقیم میان مسئولان و مردم و رسیدگی به مسائل و مطالبات شهروندان، دیدار مردمی جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از شهروندان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار، مراجعان به صورت چهره به چهره مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند و فرماندار شهرستان ضمن استماع سخنان آنان، دستورات لازم را جهت بررسی، پیگیری و رفع مشکلات مطروحه به واحدهای ذیربط صادر کرد.

فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه این دیدار با تأکید بر اهمیت ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم، اظهار داشت: دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند برای آگاهی از مسائل و مشکلات شهروندان و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات آنان است و این نشست‌ها به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، پاسخگویی شفاف و پیگیری مستمر درخواست‌های شهروندان از اولویت‌های اصلی مجموعه فرمانداری است و تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، مشکلات مطرح‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.