عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از مهروموم 5 قلیانسرای متخلف در این شهرستان خبر داد.   به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت : مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعی از تعداد 12 قلیانسرا در سطح […]

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از مهروموم 5 قلیانسرای متخلف در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت : مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعی از تعداد 12 قلیانسرا در سطح شهرستان بازديد کردند.

 

وی بیان داشت: تعداد پنج قلیانسرا به دليل عدم رعايت دستورالعمل ها با هماهنگی مرجع قضائی مهروموم شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از شهروندان و اصناف خواست: هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده را جدي بگيرند و با مأموران انتظامي نيز در امور نظارتي و پيشگيري همکاري لازم را داشته باشند و همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و هنجارشکنانه واحد های صنفی بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.