عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسليمان از دستگيري 2 فروشنده موادمخدر با 3 کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حميدرضا بهاروند در خصوص جزئيات اين خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با فروشندگان موادمخدر، ماموران پاسگاه هفت شهيدان حين کنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه […]
عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسليمان از دستگيري 2 فروشنده موادمخدر با 3 کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حميدرضا بهاروند در خصوص جزئيات اين خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با فروشندگان موادمخدر، ماموران پاسگاه هفت شهيدان حين کنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه خودرو سواری پرايد مشکوک و برای بررسی با رعايت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پليس در بازرسی از خودروی توقيفی مقدار 3 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانهای جاساز شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسليمان اظهار داشت: در اين ارتباط 2 متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.











