عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق محتویات خودرو خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ علی عباسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت، مأموران کلانتری ۱۲ هنگام گشتزنی در یکی از محلههای شهرستان مسجدسلیمان، یک سارق را در حال سرقت محتویات خودرویی که در کنار خیابان پارک شده بود شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیسی، صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عباسی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46325











