عصر مسجدسلیمان// راهپیمایی یوم الله 22بهمن ماه در شهرستان اندیکا،بخش آبژدان با حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمدرضا ورناصری مسئول شورای تبلیغات اسلامی آبژدان درگفت وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: باهماهنگی های انجام شده باستاد دهه فجر شهرستان امروز ساعت9/30دقیقه صبح راهپیمایی ۲۲ بهمن […]
عصر مسجدسلیمان// راهپیمایی یوم الله 22بهمن ماه در شهرستان اندیکا،بخش آبژدان با حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمدرضا ورناصری مسئول شورای تبلیغات اسلامی آبژدان درگفت وگو با خبرنگار ما عنوان کرد:
باهماهنگی های انجام شده باستاد دهه فجر شهرستان امروز ساعت9/30دقیقه صبح راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور کم نظیر مردم ولایت مدار وشهید پرور شهرستان آغاز شد.
ورناصری افزود: دراین برنامه حضور کلیه مردم شریف اعم از روستایی ،عشایر،معلمین، دانش آموزان ودانشجویان و…بسیار پررنگ بود
،هم چنین درپایان برنامه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در محل دانشگاه پیام نور آغاز شد.
وی اضافه کرد:سخنران این برنامه جناب سرهنگ حاجتی معاونت محترم هماهنگ کننده سپاه ولیعصر استان خوزستان بود ،هم چنین درخلال این برنامه های شاد نمایش، طنز، سرودهای دانش آموزی و خواننده های محلی اجرا شد .درپایان برنامه هم قطع نامه راهپیمایی قرائت و بانک الله واکبر مردم تکبیر شد.
وی خاطرنشان کرد:جادارد از مردم شریف ولایت مدار شهرستان ،امام جمعه محترم حجت الاسلام موسوی ،فرماندار محترم ،بخشدار،دهیاران،شهردار ،شورای شهر،مسئولین دانشگاه پیام نور،نیروی انتظامی ونظامی سپاه،روحانیت معظم،خانواده معظم شهدا وهمه دستگاهای اجرایی که در برگزاری این برنامه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کنیم.
















