عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامي دراين شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” کارآگاه علی حسینی ” گفت: طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز از لوث وجود مجرمان در سطح شهرستان، توسط چندین اکیپ […]

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز با حضور پلیس های تخصصی و عوامل انتظامي دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” کارآگاه علی حسینی ” گفت: طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز از لوث وجود مجرمان در سطح شهرستان، توسط چندین اکیپ از عوامل انتظامي، پليس هاي تخصصي به مرحله اجرا درآمد.

وي با بيان اينكه این طرح كه با هماهنگی مرجع قضائی در سه نقطه آلوده به صورت ضربتی اجرا شد، تصريح كرد: 12 نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد .

فرمانده انتظامي مسجدسليمان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ حسینی با تأکيد بر استمرار طرح هاي پاکسازي و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 نقش موثري در تحکيم و برقراری نظم و امنيت جامعه داشته باشند.