بلاتکلیفی خبرنگاران مسجدسلیمان در پوشش اخبار انتخابات مجلس

عصر مسجدسلیمان // از صبح امروز و با دستور وزیر کشور،فرایند ثبت نام کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس آغاز شده است اما متاسفانه در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، سازوکاری مناسب و درخور شان اصحاب رسانه برای پوشش خبری این روی ...

عصر مسجدسلیمان // از صبح امروز و با دستور وزیر کشور،فرایند ثبت نام کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس آغاز شده است اما متاسفانه در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، سازوکاری مناسب و درخور شان اصحاب رسانه برای پوشش خبری این رویداد مهم از سوی فرمانداری شهرستان دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،با شروع فرآیند ثبت نام کاندیدای انتخابات حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،بعلت عدم پیش بینی سازوکاری مناسب، برای پوشش خبری این رویداد مهم،خبرنگاران با سردرگمی مواجه هستند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که در دوره های پیشین با برنامه ریزی مناسب از سوی فرمانداری و صدور کارت های تردد برای خبرنگاران،این رویداد به بهترین شکل ممکن پوشش داده شد.

با وجود تاکیدات مکرر مسئولین ارشد کشوری نسبت به اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم برگزاری باشکوه این رویداد مهم،امیدواریم فرمانداری مسجدسلیمان هر چه زودتر بستر های لازم برای انعکاس مناسب خبرهای این رویداد بزرگ را فراهم آورد.

نام:

ایمیل:

نظر: