دیدار بازیگران مطرح کشور و جمعی از هنرمندان مسجدسلیمان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان

عصر مسجدسلیمان // دیدار بازیگران مطرح کشور و جمعی از هنرمندان مسجدسلیمان با حمید حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در روز چهارشنبه ۹۷/۰۱/۰۸ به منظور دید و بازدید ایام نوروز وهماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های ...

عصر مسجدسلیمان // دیدار بازیگران مطرح کشور و جمعی از هنرمندان مسجدسلیمان با حمید حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در روز چهارشنبه ۹۷/۰۱/۰۸ به منظور دید و بازدید ایام نوروز وهماهنگی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های شادومفرح درسطح شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا حیدری با تبریک نوروز باستان اظهار کرد: یکی از آداب عید نوروز، دیدار برادران و خواهران مسلمان و آگاهى از شادى‌ها و اندوه‌هاى آنان است که در دین اسلام می توان آن را یکی از مصادیق «صله رحم» برشمرد که در آیات قرآن و روایات اسلامی بر آن بسیار تأکید شده است.

وی در ادامه گفت: هنر پدیده‌ای است که از دیرباز نقشی بسزا در زندگی انسان دارد و تاثیر این موضوع چنان بوده است که همراه بسیاری از صاحب‌نظران و اندیشمندان در ادیان و مکاتب مختلف از آن به عنوان وسیله‌ای کارآمد و موثر در جهت ترویج و تبلیغ اندیشه‌ها و رفتار مورد نظر خود از آن استفاده کرده‌اند.

حیدری ادامه داد: مقوله فرهنگ و هنر از مباحث حساسی است که از دید زیبایی شناسی ، بعد عاطفی و احساسی و همچنین به مفهوم روانی ، یعنی وسیله ای برای تهذیب روح انسان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منظور از اصطلاح « کالا و محصول فرهنگی» علاوه بر فیلم ، شعر ، کتاب و … ، شامل : تولید علوم و پرورش نیروی انسانی هم می گردد که با تولیو و توسعه آن و خدمات فرهنگی میتوان هماهنگی و تعادل در افراد جامعه بوجود آورد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: