دیدار نماینده مردم مسجدسلیمان با بازیگران مطرح کشور

عصر مسجدسلیمان // دیدار بازیگران مطرح کشور و جمعی از هنرمندان مسجدسلیمان با مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل در روز پنج شنبه ۹۷/۰۱/۰۹ به منظور دید و بازدید ایام نوروز وهماهنگی جهت برگزاری هر چه ب ...

عصر مسجدسلیمان // دیدار بازیگران مطرح کشور و جمعی از هنرمندان مسجدسلیمان با مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل در روز پنج شنبه ۹۷/۰۱/۰۹ به منظور دید و بازدید ایام نوروز وهماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های شاد و مفرح در سطح شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا مهندس ظاهری با عرض تبریک و شادباش نوروز باستانی اظهار کرد: یکی از سنت های عید نوروز دید و بازدید است که در فرهنگ اسلامی آمده که اگر کسی مومنی را زیارت کند،گویا خدا را در عرش زیارت کرده و کسی که در راه دیدن مومن به مشکلی برخورد کند خدا هفتاد مشکل از او را برطرف می کند.

وی ادامه داد: هنر از قدیمی‌ترین و موثرترین پدیده‌های زندگی فردی و اجتماعی انسان است، تا جایی که هیچ وسیله‌ یا روش زندگی را نمی‌توان پیدا کرد که هنر به نوعی در آن نفوذ نکرده باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنرمندان علاوه بر دیدن آسیب ها و نواقص چند رسالت عمده را بر دوش دارند، اضافه کرد: کمک به اصلاح و بهبود ساختارها، به ترویج روح امید و خلاقیت و برجسته کردن نقاط مثبت و شاخص های توسعه همه جانبه کمک خواهد کرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: