جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری ویژه افراد کم توان و سالمند شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و اعضای این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبر ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری ویژه افراد کم توان و سالمند شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و اعضای این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیاسرپرست فرمانداری در این جلسه اظهار داشت : همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند .

حجتی نیا مناسب سازی اماکن و محیط را ایجاد محیط های بدون مانع و یا تسهیل دسترسی برای همه عنوان کرد و تصریح کرد: این یکی از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای کلیه افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت است .

وی همچنین اظهار داشت : همه مردم جامعه از حقوق مساوی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم تمامی ادارات و اماکن عمومی از قبیل مکان های آموزشی ، اداری ، تفریحی و تجاری در دسترس همه شهروندان بخصوص جانبازان ، معلولین و سالمندان قرار گیرد.

حجتی نیا افزود: در راستای مناسب سازی اماکن اولین گام را در خود مجموعه فرمانداری برداشته ایم، نصب آسانسور جهت رفاه حال معلولان و جانبازان بزرگوار هم در طبقه اول و دوم جانمایی شده است که در ماهای آینده نصب و راه اندازی میشود.

درادامه این جلسه خلاصه ای از اقدامات انجام شده توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان درخصوص مناسب سازی اماکن شهری ارائه گردید.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: