آغاز عملیات احداث پلهای جاده ورودی شهر مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // عملیات احداث ۲ دستگاه پل بزرگ بتنی جهت انجام تعریض و ایمن بخشی جاده ورودی شهر مسجدسلیمان آغاز شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این آیین صبح امروز و با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات احداث ۲ دستگاه پل بزرگ بتنی جهت انجام تعریض و ایمن بخشی جاده ورودی شهر مسجدسلیمان آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این آیین صبح امروز و با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، علی اسکندری دادستان عمومی و انقلاب – قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، رسول کریمی نژاد رییس اداره راه و شهرسازی ، میرنام جانشین سپاه ناحیه مسجدسلیمان و جمعی دیگر از مسئولین شهری برگزار شد .

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم از نقش و عاملیت صنعت نفت در عمران و توسعه شهر مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کرد و گفت : طی ۳ سال گذشته شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به جهت خدمت به مردم پروژه های مختلفی را تعریف و به مرحله ی اجرا در آورده است .

وی با اشاره به علاقمندی وزیر نفت به مسجدسلیمان گفت : با حمایت و عنایت ایشان اعتبارات مناسبی جهت اجرای پروژه های مختلف در این منطقه تخصیص یافته است .
وی با اشاره به برخی از این پروژه ها گفت : طرح آسفالت محلات و مناطق شهر مسجدسلیمان – تکمیل منازل طرح ۱۴۰۰ واحدی شهرک ولیعصر (عج) که از پیشرفت بالای ۵۰ درصد برخوردارند و تعیین و تکلیف جابجایی منازل واقع در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز با اعتبار ۱۲۵میلیارد تومان از جمله این پروژه ها می باشند که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در بخش ورزش – توسعه اماکن ورزشی – پشتیبانی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و انجام پروژه بازسازی و مرمت استادیوم شهید بهنام محمدی جهت کسب نظر فدراسیون فوتبال و حفظ و استمرار میزبانی از بازی های خانگی این تیم بمنظور حضور پرشور جوانان و نوجوانان ورزش دوست این شهر در استادیوم خودشان – تعمیر و مرمت مدارس و سایر عرصه ها این شرکت بخوبی توانسته در حوزه مسئولیت های اجتماعی خدمات شایان توجهی را به شهروندان ارائه نماید .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار داشت : ایمن سازی جاده ورودی شهر مسجدسلیمان یکی از دغدغه های دیرینه هیأت مدیره این شرکت و یک خواسته ی عمومی می باشد که امروز با همت همکارانم در مدیریت مهندسی و ساختمان و همکاری اداره راه و شهرسازی عملیات احداث ۲ دستگاه پل بزرگ بتنی آن آغاز می شود .

مهندس قباد ناصری افزود : برای اجرای تعریض و ایمن سازی باقیمانده جاده ورودی از سه راهی لالی تا دو راهی امام زاده پیربتولی نیازبه احداث ۲ دستگاه می باشد که مناسبت امروز برای انجام این کار با تعهد و مسئولیت صنعت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی است .

وی تصریح کرد : طی این پروژه که در مدت زمان ۱۲ ماه قرار است به سرانجام برسد مبلغ ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و ۲ دستگاه پل به طول ۹۷ و ۵۵ متر و عرض ۵/۱۲ متر با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان احداث می شود تا اجرای عملیات تعریض و ۴ بانده کردن باقیمانده مسیر میسر میگردد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: