پیام مدیریت آموزش وپرورش مسجدسلیمان به مناسبت بازگشایی مدارس درسال تحصیلی جدید

عصر مسجدسلیمان // جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس را به تمامی دانش آموزان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در متن این پیام آمده است : ن ...

عصر مسجدسلیمان // جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و فصل بازگشایی مدارس را به تمامی دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در متن این پیام آمده است :

نور و تابش خورشید علم آموزی ودانش در مهرماه بیانگر شروع دورانی از تلاش وکوشش در راه تعلیم وتربیت و پرورش دانش آموزان است

دیگر بار فصل مهر فرارسید و تقارن اول مهر بهار، تعلیم وتربیت با هفته دفاع مقدس، حاوی این پیام است که تخصص وتعهد باید در کنار هم و توامان باشد تا بشریت را از گرداب نادانی وگمراهی و تباهی نجات بخشد و چه لاله های دلسوخته ای که از مکتب تعلیم وتربیت به مکتب ایثار و شهادت می روند تا به دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام درس آزادی وآزادگی را معنا بخشد.

اکنون که در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج)هدایت ها و حمایت های رهبرمعظم انقلاب و درایت دولت تدبیر وامید عرصه تعلیم وتربیت درمسیر تحول بنیادین نظام آموزشی و تربیتی کشور، راه رشد، تعالی وکمال را می پیماید، مجموعه آموزش و پرورش به عنوان بسترساز این امر خطیر ، با توجه به وجود همه کمبودها از جمله فضاهای اموزش که بر اثر حادثه ی زلزله آسیب دیده اند به خدمت شبانه روزی و استفاده از همه توان وبا همکاری سایر بخش ها به سمت بهبود ارتقاء جایگاه علمی ومعنوی نسل آینده ساز ایران اسلامی حرکت می کند.

امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر حکیم وفرزانه انقلاب مزین به “سال رونق تولید” نام گذاری شده است با عمل به منویات رهبری فرزانه وبا تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به درجات رفیع امید، پیشرفت وسربلندی برسانیم که این مهم با سعی و کوشش معلمان فرهیخته ودانش آموزان عزیز محقق خواهد شد.

اینجانب شروع سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به تمامی بانیان تعلیم وتربیت به ویژه معلمان دلسوز وفرهیخته ودانش آموزان ساعی مسجدسلیمان تبریک عرض می نمایم وموفقیت روز افزون آنهارا از خداوند رئوف خواستارم.

جانمراد داودی
مدیر آموزش وپرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: