آغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریک مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرای روکش آسفالت جاده روستایی مسجدسلیمان به ایذه باهمت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرای روکش آسفالت جاده روستایی مسجدسلیمان به ایذه باهمت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون بخش تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه به طول ۳۸۰۰ متر در محدوده تپه های الله اکبر منطقه تاچکر در مجموع به مساحت ۱۳۳ هزار متر مربع آغاز گردید . این پروژه که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان با همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت تعریف و با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال به مرحله ی اجرا در آمده است ، ارتباط میان منطقه تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه را در مسیری که بصورت مهندسی مرمت و بهسازی گردیده است را برقرار می سازد و بدین ترتیب حدود ۳۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۷۰۰ نفر از موهبت جاده استاندارد وآسفالته بهره مند می شوند .

همچنین بیش از ۳ هزار نفر از عشایر کوچ روی ایل بختیاری نیز درهنگام کوچ ییلاق به قشلاق و بالعکس از این مسیر استفاده می نمایند . پیش از این نیز عملیات خاکی این جاده شامل ۴۴۴۰ متر مکعب اجرای لایه های زیر اساس و اساس – ۲۵۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکی – احداث پل ها و دیوار های حائل – بهسازی و ترمیم اساسی پل کالورتی روی رودخانه دلی توسط مدیریت مهندسی وساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: