پیام عضو شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس

عصر مسجدسلیمان // حمزه نجف پور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است: آینده مملکت در دست دانش آموزان است ، دانش آموزان نونهالی که در اخ ...

عصر مسجدسلیمان // حمزه نجف پور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است:

آینده مملکت در دست دانش آموزان است ، دانش آموزان نونهالی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند ، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملتند .
(مقام معظم رهبری)

درود و سلام بر همه دانش‌آموزان، معلمان، فرهنگیان و همه آنهایی که به علم، علم آموزی، علم آموزان، یاد دهندگان و معلمین ارج می‌نهند.

آغاز سال تحصیلی را خدمت همه شما دانش‌آموزان عزیز، معلمین گرانقدر، همه فرهیختگان و خانواده‌هایی که به مدارس کشور برای آینده فرزندانشان چشم دوخته‌اند، تبریک عرض می‌کنم.

تقارن خجسته هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید و یاد همه شهدای جنگ تحمیلی بخصوص شهدای دانش آموز ( بهنام محمدی ) و دانشجو و استاد را گرامی میدارم و برای همه ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و خانوادههای شهدا آرزوی توفیق و سلامتی را از خداوند منان مسئلت مینمایم.

حمزه نجف پور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: