پیام سرپرست شهرداری لالی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت که متن ان به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم پایان شهریورماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره ...

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت که متن ان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریورماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه درتاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی و نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت سرفرازی است که تا پای جان بر عهد خود با امام راحل ایستادند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را به دشمنان واگذار کنند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم شريف و شهيد پرور لالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) را خواستارم .

پژمان حاجت پور
سرپرست شهرداری لالی

نام:

ایمیل:

نظر: