پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامیآغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان سرافراز میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان م ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامیآغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان سرافراز میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالي

با سلام و احترام

هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت ، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضتهای آزادی بخش جهان گردیدو اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره) ، حضرت آیت ا… امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان ، می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید..

اینجانب از طرف خودم و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر مسجدسلیمان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله تعالی» و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تبریک عرض نموده، یاد و خاطره همه ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان را گرامی می داریم و به روان پاک شهداء درود می فرستیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: