نشست مطبوعاتی سرمربیان دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست مطبوعاتی سرمربیان دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان استراماچونی سرمربی استقلال ضمن ابراز تاسف به مناسبت درگذشت سحر خدایاری دختر هوادار استقلال ، ع ...

عصر مسجدسلیمان // نشست مطبوعاتی سرمربیان دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان استراماچونی سرمربی استقلال ضمن ابراز تاسف به مناسبت درگذشت سحر خدایاری دختر هوادار استقلال ، عنوان کرد : بازی فردا بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا تیم نفت مسجدسلیمان از دو بازی سخت بیرون آمده است همچنین بازی خوبی را در برابر تراکتورسازی تبریز به نمایش گذاشت ،حتی با وجود اینکه یک بر صفر بازی قبلی را عقب بودند اما بازهم امیدشان را از دست ندادند.

وی ادامه داد: فکر میکنم آقای تارتار کارشان را به نحو احسن انجام می دهند و بازیکنانی که از تیم پارس جم به این تیم وارد شدند بازیکنان خیلی خوبی هستند ونقش مهمی را در تیم نفت ایفا میکنند چون اسکلت اصلی تیم را با خود آورده اند.

در ادامه مهران حسنوند مدیر رسانه ای تیم نفت با تکذیب شایعات به وجود آمده در مورد غیرقانونی بودن باشگاه نفت افزود:این باشگاه در سال ۱۳۹۳به صورت رسمی معرفی شد وساختارش قانونی و سازماندهی شده است، این باشگاه تنها هیات مدیره ای را دارد که هیچ سهامی را دریافت نمیکنند.

وی پیشرفت تیم نفت را حاصل زحمات و تلاش های مدیرعامل تیم نفت ، مدیر عامل شرکت نفت ونماینده مردم مسجدسلیمان دانست و اعلام داشت: طبق مصوبه هیات مدیره ۲۰% از قرارداد بازیکنان تیم نفت ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در خصوص آخرین شرایط تیمش گفت: قبل از این که در مورد بازی حرف بزنم باید بگویم هواداران ما گلایه داشتند چرا تمرین پشت درهای بسته است ولی در فوتبال حرفه‌ای جا افتاده که ۲ روز آخر مانده به بازی را پشت درهای بسته تمرین می‌کنند. هواداران باید درک کنند که تیم ما می‌خواهد برنامه هایش پشت درهای بسته باشد. اگر فقط هواداران خودی بودند مشکلی نبود ولی من از همین جا از هوادارانمان عذر می‌خواهم.

وی در ادامه گفت: استقلال و ما فردا بازی سختی داریم ولی استقلال تیم قابل احترامی است و برای قهرمانی بسته شده و هواداران قابل احترامی دارند. البته بازی فردا بازی سختی برای استقلال است چون امتیاز گرفتن برای رقبا در جهنم زرد غیر ممکن شده است. هواداران ما قوت قلب ما هستند و در ۲ بازی قبل به ما خیلی کمک کردند. ضمن احترام به تیم خوب استقلال تنها هدف ما کسب ۳ امتیاز بازی فردا است.

وی در خصوص اینکه با توجه به روند بازی‌های گذشته آیا تیمش در بازی فردا مشکل گلزن دارد یا خیر گفت: بیشتر از این که ما نیاز به یک گلزن داشته باشیم به هماهنگی نیاز داریم. عماد میرجوان، فرزاد حاتمی و فرشاد جانفزا بازیکنانی هستند که در لیگ برتر کم گل نزده اند. ما طوری تیم را بستیم که در هر پست ۲ بازیکن خوب داریم. از خط دروازه تا حمله شرایط ما خوب است و فقط نیاز به هماهنگی داریم و باید رقابت خوبی بین بازیکنان وجود داشته باشد. تارتار در خصوص این که آیا تیمش در بازی فردا مصدوم دارد یا خیر گفت: خدا را شکر نه مصدوم داریم و نه محروم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: