پیام تسلیت سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر مسجدسلیمان // محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، در پيامي فرارسيدن ايام سوگواري سالار و سرور شهيدان حضرت سيدالشهداء (ع) را به مردم مسجدسلیمان تسليت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیا ...

عصر مسجدسلیمان // محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، در پيامي فرارسيدن ايام سوگواري سالار و سرور شهيدان حضرت سيدالشهداء (ع) را به مردم مسجدسلیمان تسليت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

تاسوعا و عاشورای حسينی، فرارسيدن حماسه پيروزی خون بر شمشير، و تقابل حق و باطل، و ‌آن روز كه يزيديان قساوت و بی رحمی در وجودشان بود بر فرزندان پيامبر و اصحاب با وفايش شوريدند.

ماه عزای حسينی، ماه فداكاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منكر، ماهی كه بايد از آن درسهاي زندگی را آموخت، و ماهی كه بايد واقعيت اسلام را دريافت، ماهی كه بايد با عزاداری و تكريم آن تاريخ هميشه زنده عاشورا را ياد آور شد، ماهی كه بايد تاريخ را در ورای آن يافت.

حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا، حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است كه انديشه انسان مادی هيچ وقت نخواهد توانست به درك واقعی آن برسد.

حماسه عاشورای حسينی در اين زمان بيش از هر زمان ديگری اهميت خود را به عينه به منصه حضور ميرساند، زماني كه حسينيان زمان همانند امام، اصحاب بزرگوارش در مظلوميت و دنيای زر و زور و تزوير فرياد اسلام سر داده‌اند تا ام القراءی امت اسلام حوادث شبيه محرم سال ۶۰ را تجربه كنند تلاش ما در بزرگداشت مراسم و سوگواري حضرت سيدالشهداء (ع) و ياران باوفايش زنده بودن نهضت حسينی و پويايي عاشورا و ماندگاري آنرا به جهانيان نشان خواهد داد و رضايت حق‌تعالي و حضرت بقيـة‌الاعظم (عج) را در بردارد.

اينجانب ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام سوگواري محرم، توفيق ‌تمامي مردم عزيز ايران، و شهروندان محترم مسجدسلیمان را در كسب فيض‌ معنوی از اين ايام را مسئلت مينمايم.

محمد زراسوندی علی پور
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: