نشست روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با نماینده مجلس برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای  این جلسه امیدوار جمالپور رئیس ادار ...

عصر مسجدسلیمان // نشست روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای  این جلسه امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) عنوان کرد : در ۲سال گذشته و در بخش عمرانی توانستیم ۷سالن ورزشی را بازسازی نماییم، ۲سالن ورزشی منطقه مرادآباد و سالن بوکس را احداث کنیم ، همچین موفق شدیم ۵۲ دستگاه کولر جهت نصب در سالن ها خریداری نماییم، در حال حاضر ۷ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان در حال احداث میباشد.

وی با اشاره به عملیات بازسازی ساختمان اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد : عملیات احداث خانه جوان و سالن بخش گل گیر در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد ضمن اینکه تجهیزات خوابگاه ورزشی شهرستان به مبلغ ۶۰۰ میلیون خریداری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان افزود :با پیگیری نماینده محترم در ۲سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه عمرانی ورزش شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد : یکی از دغدغه ورزشکاران و تیم های ورزشی در سالیان گذشته بحث ایاب و ذهاب جهت اعزام به مسابقات ورزشی درون استانی و کشوری بود که در سال گذشته با همکاری شهرداری و شرکت نفت به طور کامل رفع شد.

جمالپور با اشاره به فعالیت ۱۰هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه سازماندهی و مدیریت این تعداد ورزشکار در قالب هیئت های ورزشی بدون منابع مالی کار بسیاری دشواری است لذا از نماینده محترم انتظار دارم با همکاری مدیرکل ورزش استان منبعی را جهت کمک به هیئت های ورزشی مسجدسلیمان اختصاص دهند.

در ادامه چند تن از بزرگان ورزش مسجدسلیمان همچون : ابراهیم شهنی، علیرضا اکبری، مهرداد حیدری و عبدالله مرادی به اظهار نظر در خصوص مشکلات موجود در حوزه ورزش پرداختند و از نماینده مجلس خواستار رفع این معضلات و مشکلات شدند.

در ادامه نشست علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیان داشت : اگر قرار باشد جامعه ای به انحراف و بیراهه نرود به افراد دلسوزی چون شما نیاز دارد چرا که فعالیت های شما سلامت جامعه را تضمین و تامین خواهد کرد.

وی افزود : طی ۲سال گذشته در حوزه ورزش مسجدسلیمان کارهای بسیار خوبی در حوزه زیرساخت و عمران صورت گرفت همچنین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانست با پشتوانه همشهریان عزیز و شریفمان در لیگ برتر ماندگار شود.

ظاهری در خصوص مشکلات مالی هیئت های ورزشی عنوان کرد : با همکاری دکتر حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مقررشد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به هیئت های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یابد که سهم مسجدسلیمان ۲۰۰ میلیون تومان است هر چند بعلت اینکه درآمد آن وصول نشد نتوانستند بخشی از آن را پرداخت نمایند.

نماینده مردم مسجدسلیمان تصریح کرد : تلاش ما بر این است تا راهکاری جهت اختصاص محلی پایدار برای کمک مالی به هیئت های ورزشی شهرستان فراهم شود که این کار مستلزم همفکری، تعامل و ارائه راهکار بزرگان عرصه ورزش می‌باشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: