گزارش عملکرد گروه خیریه باران در مرداد ماه سال جاری

عصر مسجدسلیمان // پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد این خیریه را در مرداد ماه سال جاری تشریح نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اما ...

عصر مسجدسلیمان // پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد این خیریه را در مرداد ماه سال جاری تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت : بنا بر اهداف و برنامه های سرکار خانم دکتر رشیدی موسس خیریه باران در راستای کمک به افراد بی بضاعت در مسجدسلیمان تصمیم گرفتیم تا گزارشات ماهیانه خود را جهت تنویر افکار عمومی و نیز ورود خیرین دیگر جهت مدد به نیازمندان رسانه از کنیم.

وی ادامه داد : بخشی از هزینه های جاری ما در کارگاه تولیدی و آموزشی خیاطی باران جهت خرید پارچه برای تهیه و دوخت روپوش ، دفتر فرم گزارش های کارکرد و سفارشات، قبض آب و برق اموزشگاه ، هزینه کار لباس مدارس، کرایه حمل و جابجایی پارچه ها و پرداخت حقوق و حق بیمه برای مسئول فنی بوده است.

طهماسبی افزود : بخشی دیگر از هزینه های خیریه به امور متفرقه باز میگردد که میتوان به : رهن کردن منزل مسکونی برای خانواده کشتی گیر مسجدسلیمانی به مبلغ ۱۴ میلیون تومان، رهن کردن خانه مسکونی برای خانواده زندانی محکوم شده به ۴۴ سال زندان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، رهن کردن خانه برای خانواده ی زلزله زده به مبلغ ۱۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیریت گروه خیریه باران تصریح کرد : با توجه به تاکید سرکارخانم دکتر رشیدی مبنی بر کمک به بخش بهداشت و درمان توانستیم به ۴ بیمار که شدیدا نیاز مالی جهت بهبود وضعیت داشتندکمک هزینه درمان پرداخت نماییم.

وی با اشاره به خرید و توزیع ۱۰۰ بسته غذایی برای خانواده های نیازمند افزود : کمک به خانواده ای که سرپرست آنها در زندان است تقریبا به صورت ماهیانه انجام میشود همچنین در مردادماه توانستیم در ترک اعتیاد دو سرپرست جوان خانواده کمک نماییم.

طهماسبی در خصوص اقدامات این خیریه در بحث آموزش و پرورش خاطرنشان کرد :
در بحث  خرید رنگ و کمک به نوسازی و پاکسازی مدارس شکوفه ها و زمان آباد کمکهای خوبی از طرف خانم دکتر رشیدی صورت گرفت.

وی در خاتمه ضمن اشاره به کمک ۵۵ میلیون تومانی این خیریه در امور مختلف بیان کرد: به نیابت از طرف سرکار خانم دکتر رشیدی لازم میدانم از همه عزیزان خیری که هر ماه از راه های مختلف به ما کمک میرسانند تشکر نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: