دیدار مدیرعامل جدید کارخانه سیمان کارون با سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مهندس میرسپاسی مدیرعامل جدید کارخانه سیمان کارون به همراه محمدزاده معاونت مالی واداری  و مشاوران این کارخانه با حضور در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، با حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا د ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس میرسپاسی مدیرعامل جدید کارخانه سیمان کارون به همراه محمدزاده معاونت مالی واداری  و مشاوران این کارخانه با حضور در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، با حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان در این دیدار گفت: کارخانه سیمان یکی از کارخانجاتی است که زمینه اشتغال را برای شهروندان فراهم نموده و امیدواریم با مدیریت جدید و نگاه نو براین مجموعه شاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال در این واحد صنعتی باشیم.

حیدرحجتی نیا با بیان اینکه ازابتدای کار خود در شهرستان پیگیر امور سرمایه گزاران بخش خصوصی بوده ام و تمام تلاش خود را به عنوان بخشی از بدنه دولت تدبیر و امید جهت حل مشکلات این عزیزان بکار گرفته ام .
حجتی نیا گفت : مدیران شهرستان باید به دور از نگاه های سیاسی تعامل خوبی با بخش اقتصادی داشته باشند و در زمینه اقتصادی باید با نگاه تعامل ،همراهی و همدلی به سرمایه گذار نگاه کرد تا از این پتانسیل در جهت عمران و توسعه منطقه استفاده شود .

حجتی نیا خاطرنشان کرد شرکت سیمان کارون باید ارتباط موثر خود را با مدیران شهرستان برقرار نماید و خدمات موثر خود را به منطقه ارایه دهد و در خصوص مسایل شهرستان هر گونه همکاری را با مدیران در جهت توسعه شهرستان داشته باشد.

در پایان حجتی نیا سرپرست فرمانداری با مثبت ارزیابی کردن این دیدار گفت :برای خوشایند شدن هیچ گروه و فردی کار نمیکنم تنها هدفمان توسعه همه جانبه شهرستان است و در این راستا همکاری همه اشخاص و گروه ها را با آغوش باز پذیرا هستیم و در همین راستا آمادگی کامل جهت ارتباط موثر و مستمر با سیمان کارون به دور از هرگونه دخالت در امور داخلی این مجموعه را خواهیم داشت.

سپس مهندس میرسپاسی مدیرعامل جدید کارخانه سیمان کارون اوضاع کنونی کارخانه را شرح داده و برنامه ها و چشم اندازهای آتی کارخانه را بیان نمود .

 

نام:

ایمیل:

نظر: