همایش روز بسیج بازار و فعالان اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // همایش روز بسیج بازار و فعالان اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان باحضور جناب سرهنگ دلاور عسگری فرمانده بسیج بازار و فعالان اقتصادی استان خوزستان و جناب سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان و ...

عصر مسجدسلیمان // همایش روز بسیج بازار و فعالان اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان باحضور جناب سرهنگ دلاور عسگری فرمانده بسیج بازار و فعالان اقتصادی استان خوزستان و جناب سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان و مهندس دشتی رئیس کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی و اداره صمت و هیأت رئیسه اتاق اصناف و هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی و معتمدین و بازاریان شهرستان در محل سینما هلال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این همایش سرهنگ حسینی ضمن خیرمقدم به جناب سرهنگ عسگری فرمانده بسیج اصناف استان و هیئت همراه وبازاریان و ضمن تبریک هفته دولت یادی از شهید باهنر و رجایی و شهدای اصناف در هشت سال دفاع مقدس یاد نمود. سپس پیام مقام معظم رهبری در مورد نقش بازاریان و فعالان اقتصادی کوچک و کلان در یک جنگ اقتصادی و گزارشی از عملکرد بسیج بازاریان و حضورشان در اتفاقات اخیر دراستان از جمله سیل و زلزله اخیر را ایراد نمود.

درادامه برنامه سرهنگ عسگری یاد و خاطر شهدای اصناف به ویژه شهید عراقی ونقش بازاریان در محل پیروزی انقلاب و ورود امام قابل تحسین می‌باشد و این حرکت مدنظر نهایی مقامات کشور بوده که این روز را بنام روز بسیج بازاریان نامگذاری کردند همچنین وی به نقل از مقام معظم رهبری بیان کرد : بازاریان متدین اولین گروهی بودند که به ندای امام در نهضت پاسخ دادند و تلاش‌های ارزنده بازاریان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر لبیک خود را پاسخ دادند.

وی در ادامه با اشاره‌ به مشکلات بازار تصریح کرد : تلاش خود را جهت رفع بعضی از مشکلات در شهرستان و استان که نیاز به پیگیری دارد را انجام خواهم داد.

در پایان همایش کریم مددی فرمانده بسیج بازار شهرستان از تشکیل جلسه‌ی هم اندیشی باهدف شناسایی و رفع مشکلات بازاریان وفعالان اقتصادی با حضور فرمانده بسیج بازار استان و مسئولین تاثیرگذار محلی و معتمدین بازار وفعالان اقتصادی شهرستان در ماه‌های آینده خبر داد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: