تقدیر سازمانهای مردم نهاد مسجدسلیمان ازبانوی فعال محیط زیستی

عصرمسجدسلیمان // در اقدامی پسندیده و نیکو، برخی از اعضا سازمانهای مردم نهاد شهرستان مسجدسلیمان با حضور در خانه سرکار خانم فاطمه رفیعی بانوی فعال در حوزه محیط زیست شهرستان ضمن دیدار با وی از زحمات این بانوی گرانقدر تقدیر ...

عصرمسجدسلیمان // در اقدامی پسندیده و نیکو، برخی از اعضا سازمانهای مردم نهاد شهرستان مسجدسلیمان با حضور در خانه سرکار خانم فاطمه رفیعی بانوی فعال در حوزه محیط زیست شهرستان ضمن دیدار با وی از زحمات این بانوی گرانقدر تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بانو رفیعی ملقب به مادر دار در این نشست دوستانه و صمیمی با سمن ها از مشکلات پیش آمده در طی این چندسال اخیر سخن گفت و افزود : بیش از ۲۵سال به طور مداوم در ظرفهای یکبار مصرف نهال کاشتم وبه صورت رایگان در اختیار دوستداران محیط زیست قرار دادم.

وی ادامه داد :خیلی خوشحالم که یادگاریهای نیکی ازخود بجا گذاشتم و توانستم پارک را در مدت ۲۰سال به شکل امروزی احیا کنم . همچنین چمن پارک را با دستهای خودم کاشتم و بسیار خوشحالم که امروز همسایگان و دوستان زیر سایه این درختان می نشینند.

وی در پایان از سازمانهای مردم نهاد تشکر کرد و عنوان کرد : من اصلا انتظاری از مردم ندارم چرا که کارمن برای رضای خدا و شاد کردن دل مردم شهرم می باشد.

در خاتمه توسط اعضا سازمانهای مردم نهاد ازاین بانوی فعال عرصه محیط زیست تقدیر شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: