آیین تجلیل وتقدیر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت آیین تجلیل از کارمندان پرتلاش و نمونه ادارات شهرستان اندیکا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۰۶ در فرمانداری اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در ابتدای این نشست علی خدری ضم ...

عصرمسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت آیین تجلیل از کارمندان پرتلاش و نمونه ادارات شهرستان اندیکا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۰۶ در فرمانداری اندیکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در ابتدای این نشست علی خدری ضمن تبریک وبزرگداشت هفته دولت و روز کارمند به ویژگیهای مهم کارمند نمونه اظهار داشت و گفت : از جمله این ویژگی ها صبر وبردباری ،برخورد وتواضع ،عدل وانصاف ،گذشت وبردباری واز همه مهمتر ایمان قوی وتکریم عزتمندانه ارباب رجوع را گوشه ای از صفات یک مدیر خوب وکارمند نمونه است.

وی افزود : با توجه به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات از اعضای شورای اداری شهرستان درخواست میشود رضایت وتکریم ارباب رجوع را سر لوحه برنامه های کاری خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اندیکا در ادامه به دیپلماسی عزتمندانه وقدرتمند کشورواقتدار نیروهای نظامی وانتظامی و به خصوص سپاه پاسداران در صحنه بین اللملی اشاره کرد و افزود : با توجه به اینکه از لحاظ فشار اقتصادی تا حدودی مردم در تنگنا وسختی هستند ولی به حول وقوه الهی اگر همه ارکان نظام ،مسئولان ومردم درکنار هم باشند واتحاد،وحدت وهمبستگی خود را حفظ نمایند هیچ کشور بیگانه ای نخواهند توانست تعدی وتجاوز به کشورمان داشته باشد.

فرماندار اندیکا خاطرنشان کرد: مایه خوشحالی ماست که از این عزت وسرافرازی در صحنه بین اللمل برخورداریم وبه شکرانه خداوند در این چهل ساله انقلاب در اوج عزت واقتدار قرار گرفته ایم.

درپایان این مراسم از کارمندان نمونه تجلیل شد که اسامی این افراد به شرح ذیل است :

امیر نظرپور فرمانداری اندیکا
رضا چراغی بخشداری آبژدان
سجادسلطانی بخشداری مرکزی
پیمان محمدی آموزش وپرورش
رشید حاتمی شهرداری آبژدان
حمید کاظمی شهرداری قلعه خواجه
سیده کبری صالحی کتابخانه های عمومی

امیرحسین امیدی فنی وحرفه ای
ابوذر ورناصری بهزیستی
عزت اله ناصریان اداره برق
فرج الله حسین پور راهداری وحمل نقل جاده ای
علیرضا عزیزی جهادکشاورزی
فروتن کاظمی شبکه بهداشت ودرمان
حسین محمد پور امور عشایر
سهراب زمانپور سازمان تبلیغات اسلامی
نیما آذر کیان هلال احمر
شهاب خسروی ثبت احوال
داریوش فتاحی منابع طبیعی
محمود نجفی محیط زیست
احمد ظاهری بنیاد شهیدوامور ایثارگران
علی محمد پور اداره فرهنگ وارشاد اسلامی
تورج قادری آبفا روستایی
افشین کاظمی کمیته امداد
سجاد بهمن پور سپاه پاسداران
رضا سلطانی دامپزشکی
مسعود بلدی صنعت ومعدن وتجارت

 

نام:

ایمیل:

نظر: