نشست مشترک مدیران خیریه باران و موسسه جوادالائمه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست مشترک مدیران و پرسنل گروه خیریه باران و موسسه جوادالائمه روز چهارشنبه ۹۸/۰۶/۰۶ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،در ابتدای این نشست پیام طهماسبی مدیریت خیریه باران اظهار داشت: با توجه ...

عصر مسجدسلیمان // نشست مشترک مدیران و پرسنل گروه خیریه باران و موسسه جوادالائمه روز چهارشنبه ۹۸/۰۶/۰۶ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،در ابتدای این نشست پیام طهماسبی مدیریت خیریه باران اظهار داشت: با توجه به اینکه چندماهی از افتتاح کارگاه آموزشی و تولیدی باران میگذرد توانستیم با اخذ چند سفارش فرم لباس از آموزش و پرورش و تهیه و آماده سازی آنها، گامهای مثبتی را جهت کمک به خانواده های کودکان کار بر داریم هرچند کاهش و رفع محرومیت شدید مردم شهرستان مسجدسلیمان، اقدامات جدی و جهادی تر را میطلبد‌

وی ادامه داد : همچنین توانستیم طی چندماه اخیر در زمینه تهیه لوازمات سرمایشی و تعمیر ساختمانهای مدارس مسجدسلیمان اقدامات خوبی را انجام دهیم که امیدوارم با همکاری و هماهنگی موسسات خیریه در مسجدسلیمان ، شاهد فعالیتهای خداپسندانه بیشتر جهت رفع محرومیت اقشار بی بضاعت جامعه باشیم.

در ادامه وحید زمانی مدیر موسسه خیریه جوادالائمه عنوان کرد: در حال حاضر موسسه جوادالائمه بیش از ۴۰۰ مددجو را تحت پوشش خود دارد که خدماتی همچون: تهیه البسه، بسته نوشت افزار، موادغذایی و خدمات پزشکی را جهت کمک به اقشار نیازمند مسجدسلیمان را ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی فقر در مسجدسلیمان بیکاری میباشد افزود: خدمات ارائه شده فقط جهت تسکین خانواده های نیازمند میباشد که لازم است با اخذ تصمیمات لازم در سطح کلان نسبت به اشتغال جوانان مسجدسلیمان اقدامات جدی صورت گیرد.

زمانی در پایان ضمن تشکر از موسس خیریه باران اظهار کرد: سرکار خانم دکتر رشیدی مسئول خیریه باران افتخار کشور ما و ایل بزرگ بختیاری است که در خارج از کشور دلسوزانه جهت کاهش فقر در زادگاه خود تلاش بی شائبه ای را انجام می دهد و این موضوع قابل ستایش میباشد‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: