استاندارد سازی جایگاه سوخت C.N.G شهرداری مسجدسلیمان به اتمام رسید

عصر مسجدسلیمان // میثم میرنام‌ سرپرست جایگاه سوخت گاز C.N.G شهرداری، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص روند تمهیدات لازم جهت خدمات به شهروندان و میهمانان نوروزی در سال جدید عنوان کرد: با عنایت و دستورات شهردار محترم مسجدسلی ...

عصر مسجدسلیمان // میثم میرنام‌ سرپرست جایگاه سوخت گاز C.N.G شهرداری، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص روند تمهیدات لازم جهت خدمات به شهروندان و میهمانان نوروزی در سال جدید عنوان کرد: با عنایت و دستورات شهردار محترم مسجدسلیمان، با آوردن هشت نازل در مدار، رفع مشکلات صف‌های طولانی، و بدون اتلاف وقت برطرف گردیده، و این جایگاه آماده ارائه خدمات به همشهریان و میهمانان نوروزی می باشد، ضمنا مراحل استاندارد سازی و تعمیرات کلیه قطعات فنی جایگاه سوخت سی ان جی به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: قبلا فقط دو نازل در مدار بود که با تمدیدات ویژه از دو نازل به هشت نازل ارتقاء یافته، و قبلا از این برای سوخت گیری شهروندان محترم می‌بایست در صفهای طولانی می ایستادند، ولی در حال حاضر هیچ گونه صفی وجود ندارد، و سوخت گیری به راحتی انجام میگردد.

وی در ادامه تصریح کرد:با توجه به تعمیرات و بازسازی اساسی این جایگاه، در حال حاضر کمترین تعطیلی پمپ گاز در استان محسوب می‌گردد، که طبق آمار از شرکت پخش فرآورده های خوزستان اعلام گردیده، و این مهم میتواند تاثیر بسزایی در روند خدمت رسانی و رضایت مندی شهروندان داشته باشد.

وی در پایان گفت: سرویس کاری دستگاه شامل کمپرسور، و قطعات دستگاه به صورت روزانه انجام میگردد، و همین امر باعث شده طی چند ماه گذشته هیچ گونه نقص فنی در جایگاه بوجود نیامده، و باعث شده کمترین تعطیلی پمپ گاز در استان خوزستان را، جایگاه سی ان جی شهرداری مسجدسلیمان به خودش اختصاص دهد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: