اعطا امتیاز فروش چاپ دوم کتاب باران های بی صدا به کودکان کار توسط بانوی شاعر مسجدسلیمانی

عصر مسجدسلیمان // موسس خیریه باران از اهدا امتیاز فروش چاپ دوم کتاب باران های بی صدا توسط بانوی شاعر مسجدسلیمان به مددجویان تحت پوشش این خیریه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم دکتر پروانه رشیدی موس ...

عصر مسجدسلیمان // موسس خیریه باران از اهدا امتیاز فروش چاپ دوم کتاب باران های بی صدا توسط بانوی شاعر مسجدسلیمان به مددجویان تحت پوشش این خیریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم دکتر پروانه رشیدی موسس خیریه باران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سرکار خانم شهین راکی بانوی شاعر و توانمند مسجدسلیمانی در راستای حمایت از کودکان کار ،امتیاز فروش چاپ دوم کتاب خود با عنوان باران های بی صدا را به خیریه باران اعطا نموده است‌.

وی افزود : سرکار خانم راکی متولد ۱۳۳۴ در منطقه نفتون و دارای مدرک دیپلم تجربی بوده است که از نوجوانی به شعر علاقه خاصی پیدا کرد و اغلب کتاب های فروغ شاملو ، اخوان ثالث و گاهی سهراب سپهری را مطالعه می نمود.

دکتر رشیدی ادامه داد: این شاعر توانمند در سن ۱۷ سالگی در اولین شب شعر مسجد سلیمان و در کنار شاعران بزرگی همچون آقای مقیمی. استاد هرمز علیپور و سید علی صالحی شرکت نمود.

موسس خیریه باران افزود : بعدها فعالیت وی با ازدواج کمتر شد. ولی همواره از مطالعات خود غافل نبوده است. وی پس از سالها به تشویق استاد هرمز علیپور به چاپ اولین کتاب خود با عنوان باران های بی صدا با تیراژ ۳۰۰ عدد اقدام نموده است ضمن اینکه اشعار وی از طرف اساتید شعر و ادب تایید شده اند.

وی در پایان ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه سرکارخانم راکی تصریح کرد : این شاعر گرانقدر در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و اینستاگرام. فعال است و کانال شعری هم به نام پژواک در تلگرام دارد که امیدوارم همشهریان عزیز با مراجعه به این کانال از شعرهای ناب این شاعر عزیز بهره کافی و وافی را ببرند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: