طی مراسمی از فعالین سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان تجلیل شد

عصر مسجدسلیمان // به همت موسسه فرهنگی-هنری ندای مردم زاگرس و به مناسبت هفته تشکلهای مردم نهاد ،در مراسمی از فعالین سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان تجلیل صورت گرفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این که ...

عصر مسجدسلیمان // به همت موسسه فرهنگی-هنری ندای مردم زاگرس و به مناسبت هفته تشکلهای مردم نهاد ،در مراسمی از فعالین سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان تجلیل صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این که مراسم با حمایت فرمانداری مسجدسلیمان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد خوانندگان جوانی همچون حسن شیخ رباط و رسول ذرتی به اجرای برنامه پرداختند و مجری گری این برنامه را گودرز ظاهری بر عهده داشت.

کوروش حسنوند مدیر موسسه ندای مردم زاگرس در این برنامه اظهار داشت :  سازمانهای مردم نهاد دارای ظرفیت و توانایی بالقوه ای هستند که بصورت داوطلبانه و خودجوش خیرخواهانه فعالیت می کنند  نمونه بارز این توانمندی در زلزله اخیر مسجدسلیمان بود که بیانگر تلاش و زحمات وحدت و همکاری آنان بود و از روز اول کنار مردم حضور داشتند.

وی ضمن تشکر از دبیران جشنواره های نوروزی که موجب ایجاد نشاط شادابی و حفظ اشاعه فرهنگی شدند، افزود: سازمانهای مردم نهاد یک مکان جهت تشکل ندارند بیش از پنج سال است که تقاضا کردیم یک‌مکان در اختیار ما بدهند اما چیزی جز حرف نبوده است کهاز فرماندار محترم انتظار داریم تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری کند.

حسنوند ادامه داد: معضلی که سازمانهای مردم نهاد را در این برهه تهدید میکند، انتخابات پیش رو است که آنها را به سمت سوی سیاست می برد و از اهدافشان دور می شوند همچنین لازم است سمن های محیط زیستی در بحث نصب پوسترها و بنر های تبلیغاتی و آلودگی محیط زیستی ورود کنند و سمن های اجتماعی در بخش آگاهی سازی از حقوق شهروندی فعالیت جدی تری داشته باشند‌

گفتنی است در ادامه مراسم دکتر محمد حسین محبی عضو هئیت علمی دانشگاه، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان مراسم از فعالان سازمانهای مردم تقدیر بعمل آمد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: