حمایت ویژه خیریه باران از ورزشکار نوجوان مسجدسلیمانی

عصر مسجدسلیمان// موسس گروه خیریه باران از حمایت های های ویژه این خیریه جهت کمک به ورزشکار نوجوان مسجدسلیمانی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم دکتر پروانه رشیدی موسس گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق ...

عصر مسجدسلیمان// موسس گروه خیریه باران از حمایت های های ویژه این خیریه جهت کمک به ورزشکار نوجوان مسجدسلیمانی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرکار خانم دکتر پروانه رشیدی موسس گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به اینکه مهترین رسالت و هدف ما در شهرستان مسجدسلیمان ساماندهی و کمک به کودکان کار جهت ادامه تحصیل آنها میباشد در این راستا توانستیم برای رفاه حال خانواده رضا شهبازی قهرمان ارزنده کشتی استان خوزستان در رده نوجوانان ، خانه ای را رهن بنماییم.

وی افزود: همچنین این قهرمان و خانواده اش تا مقاطع بالای قهرمانی وتحصیلی زیر پوشش گروه خیریه باران قرار خواهند گرفت و تمام هزینه های ایشان پرداخت خواهد شد.

موسس خیریه باران در خاتمه ضمن تشکر از خیرینی که از این نوجوان ورزشکار حمایت نمودند، تصریح کرد : با توجه به محرومیت مردم مسجدسلیمان و وضعیت معیشتی خانواده ها در این شهرستان از همه ی بزرگان و مسئولین شهر دعوت میکنم تا با حمایت از ورزشکاران شهرستان زمینه رشد آنها را فراهم کنند تا گریبانگیر آسیب های اجتماعی در طول مدت ورزش حرفه ای خود نشوند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: