همایش کوهپیمایی و گردشگری هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در منطقه کوهرنگ برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // همایش کوهپیمایی و گردشگری هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در منطقه کوهرنگ به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته امامت و ولایت در تاریخ ۹۸/۵/۲ ...

عصر مسجدسلیمان // همایش کوهپیمایی و گردشگری هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در منطقه کوهرنگ به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان و با همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته امامت و ولایت در تاریخ ۹۸/۵/۲۳ به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حیدر بارانی مسئول برنامه ریزی و هماهنگی این همایش طی سخنانی اظهار داشت : در راستای فعالیتهای کوه پیمایی سفری سیاحتی ورزشی با حضور هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان به مدت سه روز در شهرستان کوهرنگ برگزارشد.

وی ادامه داد : در روز پنج شنبه اعضا گروه به سمت آبشار شیخ علیخان و سپس چشمه دیمه کوه پیمایی کردند که در هنگام بازگشت با همکاری دوستداران محیط زیست، مربیان و ورزشکاران چشمه دیمه کاملا پاکسازی شد.

بارانی افزود : دراین سفر ظروف یکبار مصرف به هیچ عنوان استفاده نشد همچنین تنها از یک بنر برای کلیه برنامه های کمیته کوهپیمایی استفاده شد.

وی ادامه داد : صبح جمعه روز پایانی این سفر پرخاطره وهیجان انگیز با بازدید از مرکزصنایع دستی و خانه سردار اسد در جونقان به پایان رسید.

در ادامه فرزاد علاسوند رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان از حضور هیئتهای ورزشی و کمیته های زیرمجموعه هیئت ورزشهای همگانی و همکاری صمیمانه اداره ورزش و جوانان کوهرنگ تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در خاتمه این برنامه مسئولین همایش از خدمات صادقانه آقای اورک داور پرسابقه فوتبال به رسم یادبود تشکر و قدرانی نمودند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: